Ma t/m Vr : 09.00 - 20.00 uur

Za : 10.00 - 16.00 uur

Klachtenregeling

Klachten snel en goed opgelost

Allereerst onze oprechte excuses, computers zijn nogal ingewikkelde apparaten. Hoewel wij dagelijks streven naar perfectie en ons uiterste best doen alle problemen in één keer op te lossen, kan het gebeuren dat er na uw computer reparatie nog vragen of problemen zijn. We streven altijd naar 100% tevreden klanten ”klantbeoordelingen”. Daarom horen we graag van u als u nog niet helemaal tevreden bent over uw reparatie. We gaan direct er alles aan doen om uw klacht op te lossen en dit te veranderen.

Waar gehakt wordt, vallen spaanders, zo luidt het spreekwoord. Hoewel wij ons best doen om de spaanders tot een minimum te beperken, zullen we ze soms goed op moeten ruimen. Concreet betekent dit dat we snel en goed reageren op klachten, en er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.

 

Klacht melden

U kunt uw klacht snel via e-mail melden, of via het formulier op de contact pagina. Een e-mail kunt u sturen aan info@bouwmanictweb.nl. U kunt ons ook bellen met een klacht of vraag. Bel dan naar 0314 64 2318. We komen binnen één werkdag bij u terug met een inhoudelijke reactie.

Het is belangrijk dat u in de tussentijd geen andere hulp inschakelt, zodat wij ons maximaal in kunnen zetten om het probleem alsnog op te lossen. Als u de klacht bij ons meldt dan bespreken we binnen 24 uur hoe we dit voor u gaan oplossen.

Kort samengevat… Heeft u een klacht?

  • Wij streven naar 100% tevreden klanten.
  • Meld uw klacht aan onze klantenservice.
  • We lossen het snel en goed op: binnen 24 uur contact.

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost? Dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling. Zo bent u gegarandeerd van een eerlijke oplossing.